תוכן הקורס:
בקורס זה תלמדו כיצד שירות לקוחות מועיל בעסק, למה הוא חשוב, ואיך הוא יכול לא רק לשמור על לקוחות שלא יעזבו אלא לפתח ולהרחיב את העסק.
שירות לקוחות הינו חלק מהותי בהרכב של העסק וככל שיהיה טוב יותר כך הלקוחות שלכם ישווקו את העסק שלכם ויביאו עימם לקוחות חדשים.
בנוסף תלמדו איך בונים מערך שירות לקוחות נכון לעסק שלכם, מה חשוב שיכלול מערך שיעור הלקוחות, תקבלו כלים שיטות ופעולות מוצלחות של שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שתביא את העסק שלכם למצב שיש לו לקוחות קבועים לטווח הארוך.
שירות לקוחות הוא לא מניעת נטישה,
שירות לקוחות הוא לאורך כל התהליך.