✅ באיזה כלים אנחנו משתמשים על מנת לייעל את הזמן שלנו?
✅ מהן המערכות שפשוט מעניקות לנו “כלים על-אנושיים” בכל מה שקשור בהספק ופרודוקטיביות בעבודה היום יומית שלנו?
✅ איך אנחנו מייעלים את העובדים שלנו וגורמים להם להספיק הרבה יותר ולהעלות את הרווחיות של החברה?
✅ איך מנהלים יומן עבודה?
✅ האם יש באמת טכניקה מוצלחת איך לנהל את היומן שלנו? איך עושים את זה בצורה הכי יעילה שיש? איך מייעלים את הפגישות שלנו?
✅ איך אנחנו משתמשים בצבעים ביומן? איך אנחנו עושים וידואי הגעה? איך אנחנו מתעדפים מה נכנס ליומן ומה לא?
✅ איך אנחנו עומדים במשימות שהצבנו לעצמנו
ועוד שפע של כלים שעזרו לי ויעזרו לכם להיות מקסימום יעילים ופרודוקטיביים