מסע לקוח

איך מוצאים את הלקוח הפוטנציאלי? האם צריך כלכך הרבה לידים? איך שומרים על קשר רציף עם לקוח? ואיך נותנים ללקוח ... קרא עוד
140-6149-62ebb25c3fa37.png
59 סטודנטים נרשמו
0
0 דירוגים
Course details
שיעורים : 24
  • תיאור
  • דירוגים

מבנה הקורס:

  • הקורס מכיל 24 שיעורים קצרים בין 5-20 דקות.
  • בחלק מהשיעורים כלולים תרגילים שמבצע המרצה אלעד הדר מומלץ לבצע אותם ביחד איתו על מנת למקסם את הידע והמיומנויות הנרכשים בקורס. 

 

תוכן הקורס:

  • בקורס מסע לקוח תלמדו ראשית מהו קידום, איך לקדם נכון את העסק שלכם ותראו שלא חייב להוציא הון על קידום העסק. תלמדו איך לטפל בלקוח מהרגע הראשון שהוא יצר איתכם קשר ואיך לשמור על קשר חיובי ומניב. תלמדו שבעסק העיקר הוא לא כמות הלידים אל האיכות שלהם, השמירה שלהם והיכולת של לידים טובים להתפתח ולהביא עוד לידים וככה ליצור עסק שמפתח ומזין את עצמו. לשם כך תדרשו ללמוד גם איך ליצור פעולות אוטומציה אשר מקלות את העבודה שחוזרת על עצמה וחוסכות לכם שעות עבודה יקרות.
  • בהמשך הקורס נוגע גם בביצוע הגדלות מכירה, באיזה חלק ממסע הלקוח שלכם נכון להגדיל מכירה? צריך להבין שכל הגדלת מכירה שתטמיעו במסע הלקוח גם אם היא הגדלת מכירה לא משמעותית עבורכם היא נקודה במסע שכל לקוח פוגש ועם הזמן והגידול בלקוחות הגדלת המכירה שנראתה שולית הופכת לגידול משמעותי בהכנסות. אל תזלזלו באף שקל נוסף.
  • בקורס תלמדו גם על ניהול מחלקת בקרה ודוחות. במידה ואין לכם מחלקה כזו, זה הזמן להקים ויפה שעה אחת קודם. עסק שלא יודע את המספרים שלו הוא עסק בבעיה. בעזרת בקרה ודוחות אנחנו יכולים לעקוב אחרי פעילות העסק ולכמת אותה למספרים. כך נדע להצביע על נקודות החולשה בעסק ולחזק אותם, על הנקודות החזקות של העסק ולשכפל אותם, איפה אנחנו עומדים יחס לנקודות זמן קודמות וכל הזמן לקדם את עצמנו ולשמור על עקומת שיפור חיובית וצומחת.

 

הצטרפו אליי לקורס מסע הלקוח כדי ללמוד את הנושאים בהרחבה וללמוד ליישם אותם בעסק שלכם

תוכן עניינים

תפריט נגישות